Hammer 940x116

Dr. Robert O. Young-Shelley Redford Young: A pH Csoda

2013.09.27.
(0 szavazat)
Szerző 
Intsen búcsút az alacsony energiaszintnek, a rossz emésztésnek, a fölös kilóknak, a testi fájdalmaknak, és a betegségeknek! Üdvözölje az új életerőt, a szellemi frissességet, egy egészségesebb, egy karcsúbb és rugalmas testet.
A kulcs?

Az Ön egészsége a vér sav-bázis egyensúlyán múlik, illetve azon, hogy a megfelelő étrend segítségével Ön megteremti-e az optimális 80/20 lúgos és savas egyensúlyi arányt a szervezetében.

Ez egy teljesen új, bizonyítottan működő táplálkozási program, amely jó hatással lehet szervezetének kémhatására, segíti az életerő visszanyerését és az egészség megőrzését. Fedezze fel, milyen hatással lehet Önre:

- Az alacsony szénhidrát- és magas rosttartalmú reggeli, amely talán a legnagyobb étrendbeli változtatás.


- A tisztítókúra - folyékony méregtelenítés azért, hogy a test megszabaduljon a méreganyagoktól, és rendeződjön az emésztés, valamint az anyagcsere.

- A test megszabadítása káros baktériumoktól, élesztő- és penészgombáktól.

- A lúgosító ételek - paradicsom, avokádó, és zöldségek - valamint, ezek vegyítése enyhén savas ételekkel, mint amilyen a hal, a gabona, és bizonyos gyümölcsök, hogy ínycsiklandó és finom ételek készüljenek.

- Az étrend-kiegészítők - hogyan válasszunk, vásároljunk, és hogyan határozzuk meg a számunkra megfelelő adagolást.

- A víz, legfontosabb italunk - hogyan győződjünk meg arról, hogy a miénk jó minőségű, tiszta, és bőséges mennyiségű.


A szerzőpáros külön kiemeli, ha valamiféle módszer mellett elköteleződünk a fogyás és egészség érdekében, az első, és egyik legfontosabb lépés, a módszer hatékonyságába vetett hit!


Ha hiszünk abban a módszerben, amivel vissza akarjuk nyerni az egészségünket, az a nulladik lépés abba az irányba, hogy pozitívan befolyásoljuk a belső életünket.

A miesetünkben teljes hittel kell hinnünk, hogy a lúgosítás a lehető legjobb dolog, amit a testünkkel és saját magunkkal tehetünk.
A csodákhoz, ugye, hitre van szükség!
A titok abban rejlik, hogy a pH Csoda életmód programra ne úgy tekintsünk, mint tiltó szabályok összességére, ami csak megfoszt minket dolgoktól, hanem úgy, mint ami bőségesen ellát bennünket olyan ételekkel, amik segítenek visszanyerni az egészségünket és ideális súlyunkat.
Áldásként tekintsük, hogy ennyi egészséges ételhez juthatunk, ha pedig így gondolkodunk, meg fogjuk tapasztalni a hála érzését - ami egy pozitív érzelem - a programmal kapcsolatban. S minél többet eszünk azokból az ételekből, amik jók nekünk, annál nagyobb béke lesz bennünk.

Tehát az, ahogyan a saját magunkkal való törődésről vélekedünk, nemcsak azt határozza meg, mennyire tudunk majd ragaszkodni a program lépéseihez, de azt is, hogy mennyit tudunk profitálni belőle. 





A módszer kritikájáról
  • például itt olvashat Szendi Gábor tollából,
  •  
  • vagy itt egy angol nyelvű, ami ellene, és mellette is érvel, megfelelő példákkal hívja fel a figyelmet a mértékletességre,
  •  
  • valamint itt egy érdekes cikk, amelynek írója a szerzőpáros szakmai hátterének járt utána. Iskoláiknak, előképzettségüknek, az ellenük emelt vádaknak és törvény előtti felelősségrevonásuknak, valamint a módszerük tudományos hátterének.

Részletek a könyvből:


A súlyprobléma nem a zsírról szól. Évtizedeken át az alacsony zsírtartalmú ételekre koncentráltunk, és láthatjuk az eredményt. De nem is a kalóriák, a szénhidrátok, vagy a koleszterin a gond.  



Nem is fog javulni a helyzet, amíg meg nem értjük, hogy mi okozza a sok problémát: a savak. A test arra tartalékolja a zsírt, hogy megvédje a szervezetünket a tipikus amerikai étkezés által okozott elsavasodástól.

Ezeknek a savaknak egy részét kiürítjük a beleinken, a vizeleten, és a bőrünkön keresztül, de ami a szervezetünkben marad, azt tárolni kell valahogy, vagy semlegesíteni.

De a szervezet a zsírokat elsősorban a savak tárolására használja. Rövid távon ez jó hír: a test képes megvédeni magát egy ideig a savaktól. A rossz hír: hosszú távon ezekkel a savakkal teli zsírtárolók számos egészségügyi problémát okoznak.

A túl sok sav elvonja a vérből az oxigént, oxigén nélkül pedig lelassul az anyagcsere. Lassabban emésztjük meg az ételt, aminek következménye súlynövekedés és renyheség, de ami még ennél is rosszabb: az étel erjedése (rothadása!). Az erjedés miatt megjelennek a testben az élesztő-, penész- és egyéb gombák. Ezek mindegyike élő organizmus, tehát "enniük" kell, és amikor túlzottan elszaporodnak a savas szervezetben, akkor a mi táplálékunkat fogyasztják, akár 50 százalékkal is csökkentve a megevett étel kémiai és mechanikai felszívódását. Mivel esznek, salakanyagokat is kibocsátanak, mint amilyenek az exotoxinok, illetve a micotoxinok, amely anyagok nagyban károsíthatják a sejtjeinket.

Megfelelő tápanyagok híján a szervezet nem képes szöveteket építeni, vagy előállítani a sejtek energiaellátásához és a szervek működéséhez szükséges lúgos pufferanyagokat, hormonokat és vagy százféle egyéb anyagot. Ha ilyen helyzet áll elő, akkor az étel ahelyett, hogy energiát adna, megreked, és tovább savasítja a szervezetet. Ez egy ördögi kör. Az eredmény pedig nem kívánatos súlynövekedés, fáradtság és betegség.

Ha az elfogyasztott étel és ital lúgosan bomlik le (ez a savas ellentéte a kémiában), akkor az a sok-sok savval telített zsír "leolvad". A testnek ugyanis már nem lesz szüksége rá.


A szerzők más diétákról:

Az elhízás egyre duzzadó hulláma ebben az országban (és világszerte is) közvetlen összefüggésben áll a táplálkozási tanácsadók kedvencével, a "zsírszegény étrend" divattal. Paradox módon az, hogy megpróbáljuk kerülni a zsírokat, úgy tűnik, még zsírosabbá tesz bennünket, mint bármi más azelőtt. A legújabb ellenszerrel - alacsony szénhidráttartalmú, fehérjékben gazdag étrend - átmeneti eredményeket el lehet érni, ha valakit csak a kilók száma érdekel. Gyakran több zsiradékot tartalmaz az ilyen diéta - a mérgező, artériákat eltömítő fajtából. De ha ezzel nem is számolunk, a fehérjék túlzott mértékű fogyasztása veszélyesen leterheli a bélrendszert, a veséket és a májat, továbbá gyengíti a csontozatot is. Lehet, hogy egy időre vékonyabb lesz tőle, de valószínűleg semmivel sem lesz egészségesebb. Akárhogyan is van, az amerikaiak évente 40 milliárd dollárt költenek különböző fogyókúrás termékekre és programokra, mint amilyen az Atkins, a Déli Part, a cukormentes diéta, a Weight Watchers, a Zóna, a vércsoport diéta és a többi - és 15 millió dollárt alacsony szénhidráttartalmú termékekre. Mindegyiknek megvan a maga magyarázata és megoldása a kövérségre és túlsúlyra, s mindegyik ad egy listát arról, hogy mit szabad enni és mit nem, és milyen arányban. Ami viszont közös ezekben a programokban és a hagyományos zsírszegény/ételpiramis típusú, vagy pontszámolásos megközelítésekben, hogy egyik erősebben, a másik gyengébben, de mind savasítja a testet.


Mindegyik olyan ételeket javasol, amelyek felboríthatják a pH-egyensúlyt a szervezetben, és szennyezhetik a vért. Az egyensúly felborulása pedig betegséghez vezet - meg elhízáshoz. Vagy a túlsúly megtartásához. Hosszú távon valószínűleg vissza is hízza a leadott kilókat, a fehérjedús diéták esetén pedig ha huzamosabb ideig folytatja (több mint egy éven át), akkor komoly betegségek is kialakulhatnak."

HA BELE NEM HALOK, LEGALÁBB VÉKONY LESZEK

Azok számára, akik annyira elkeseredetten próbálnak lefogyni, hogy még az egészségüket is hajlandók kockára tenni pár - átmenetileg - leadott kilóért, van egy fontos hírem: a Duke és a Pennsylvania Egyetemen folytatott kutatások kimutatták, hogy a magas fehérje- és alacsony szénhidráttartalmú diétákkal hat hónap alatt körülbelül 10 kg-ot lehet leadni - nagyjából ugyanannyit, mint amennyit az alacsony zsírtartalmú és közepes fehérjetartalmú étrendekkel, amelyeket általában egészségesebbnek és biztonságosabbnak tartanak. A JAMA egyik tanulmánya, amely több mint száz különböző - sok fehérje/kevés szénhidrát, illetve közepes mennyiségű fehérje/kevés zsír - diétáról készült kutatások eredményeit vetette össze, arra a következtetésre jutott, hogy a leadott súly összefüggésben áll a diéta időtartamával és a bevitt kalóriaértékekkel - ugyanakkor független a szénhidrátbevitel csökkentésétől. Ebben nincs semmi meglepő: a vegetáriánusok, akik általában véve szénhidrátokban gazdag ételeket esznek, jelentősen kevesebb súlyfelesleggel rendelkeznek, mint azok, akik húst esznek. Valójában azok, akik átváltanak a vegetáriánus étrendre, rendszerint leadják testsúlyuk 10 százalékát. Mindazonáltal én nem javaslom az alacsony zsírbevitelt, mint teszik azt az ételpiramis, a Dean Ornish és a Weight Watchers programok hirdetői, vagy az American Heart Association (Amerikai Szív Társaság) és az American Diabetes Association (Amerikai Diabétesz Társaság) az étrendi ajánlásaiban. 

http://www.ph-csoda.hupont.hu/15/a-ph-csoda-fogyas#ixzz2g5U5titq
 
Top